2012.09.11.
21:23

Írta: Timmy80

(akarat)erő gyere elő!

Ma kb. egész nap ez volt a jelmondatom... Kezdve az almáspitével, folytatva azzal, hogy Anyu kacsazsíros kenyeret evett, és befejezve azzal, hogy a barátnőm akkora fagyikelyhet tolt be a szemem láttára, mint a fejem, és nincs kicsi fejem..:D Szóval i'm hero!!! Nagyon nehéz ez. Szinte állandóan nemet mondani, de pl. ma is az lebegett a szemem előtt,hogyha én is eszem fagyikelyhet, akkor az egész hetem el van cseszve, és megint messzebb kerül a cél. Így lett a kehelyből édesítős tejes kávé...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://timilefogy.blog.hu/api/trackback/id/tr994771042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bekka és Aira 2012.09.12. 07:10:48

És milyen jót tesz a lelkünknek, hogy megálltuk helyünket a kihívásokkal szemben. Csak így tovább! :)

Pöttöm Lina 2012.09.12. 09:18:09

Igazán büszke vagyok rád.:)

Fitnesslady 2012.09.12. 16:42:35

Én ma voltam úgy,hogy elmentem 3 pékség mellett,valamint 2 fagyizó is útba esett. Akartam fehérneműt venni, még arról is lemondtam. Pedig az nem is hizlal. :) :D
RESPECT! :)
süti beállítások módosítása