2012.09.28.
18:27

Írta: Timmy80

33. nap

Jó sok napot kihagytam, de nem azért, mert nem csinálom a diétát, hanem mert nem volt kedvem írni. Marci lebetegedett, a múlt hetünk nagyon zűrös volt és én sem vagyok jól. Elkaptam Marcitól ezt a nyavalyát. :S Étvágyam az nincs egyáltalán. Remélem a hétfői mérlegelésnél 69 kg leszek és nem több. Onnan pedig 6 hetet adtam magamnak, hogy a 63 kg-t elérjem. Ha kijövök ebből a torokfájós izéből újra teljes lendülettel vetem bele magam a diétába és a mozgásba is. 

Mai napom:

R: egy fornettis sajtos rúd

T:-

E: sovány husiból sertéspöri, savanyúság, slimm kenyér

V: gyümölcssaláta

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://timilefogy.blog.hu/api/trackback/id/tr844808841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bekka és Aira 2012.10.01. 08:58:37

Kicsivel több...de eljött a nap...hajrá teljes lendülettel mozogni! :)
süti beállítások módosítása