2012.09.19.
08:30

Írta: Timmy80

25. nap

Nem tudom mindennap írni miket eszem, de azért igyekszem legalább minden másnap jelentkezni. :) Nem bírtam ki, ma is mérlegeltem: kereken 70 kg voltam reggel. :)

R: 1 csoffadt csirkeszárny, tejes kv (megint nincs étvágyam reggelente:S)

T:?

E:?

U: ?

V:?

Meg kéne csinálnom egy heti edzéstervet és ahhoz tartani magam valahogy, mert így a mozgás szépen elsikkad. Igaz, a hetem eddig merő rohanás volt. :S Viszont Sóher Norbinak egy valamiben nagyon igaza van, hogy napi 20 perc kell hogy legyen bárkinek a mozgásra...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://timilefogy.blog.hu/api/trackback/id/tr264787345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bekka és Aira 2012.09.20. 07:03:40

Megint fél kiló? Hümm...ha így folytatod elfogysz egy hónap alatt:)
Napi 20perc biztos van, de míg Nikim kicsi volt, én sem nagyon találtam meg hol:)
süti beállítások módosítása