2012.09.02.
13:03

Írta: Timmy80

7.nap-hétértékelés

Eltelt egy hét úgy, hogy nem vallottam kudarcot. Na jó mozgás terén igen, de ezen lehet javítani, a lényeg úgyis az volt, hogy a kaján tudjak radikálisan változtatni. Egyelőre úgy érzem sikerült. Tegnap már nem voltak elvonási tüneteim, kezdek lejönni a "szerről". Egyre jobb a közérzetem, nem vagyok folyton álmos, fáradt..stb. Ha ezt jövő héten már ki tudom egészíteni azzal, hogy a rendszeres testmozgást is beiktatom az tényleg szuper lesz..

Ma nézünk szobabicajt, esténként tudnék jó sokat tekerni, amikor a fiam végre elalszik, közben tévézek , szóval az tényleg ideális lenne. 

R: 1,5 pár bécsi virsli

T:-

E: gyümölcsleves, sült csirkeszárny savanyúsággal

U: túró

V: túró

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://timilefogy.blog.hu/api/trackback/id/tr144747335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttöm Lina 2012.09.02. 15:52:48

Ügyi vagy! :) Kíváncsi leszek, hogy nekem milyen lesz az első hetem...:)

Bekka és Aira 2012.09.03. 08:16:40

Juppí! Lett szobabicajod végül? Jól bírod, tarts ki! :)

Timmy80 2012.09.03. 09:39:06

@Pöttöm Lina: Köszi! :)Nehéz! :( De napról napra könnyebb!! :)

Timmy80 2012.09.03. 09:40:05

@Anyamaci nagy kalandja: Naná, h kitartok! :) Nem lett. :( Máshol kell majd néznem: auchan, dechatlon kilőve..
süti beállítások módosítása